Oon jutellu äitille jopa tänään, vähän. Lähinnä sillei kiukkusesti, mut ihan sama. Ei jaksais olla ikuisesti vihanen... vaikka ei se sen teko oikee ollukkaan. En jaksa miettiä. En haluu miettiä.

Huomenna ylppärit, pelottaa etten oo valmistautunu tarpeeks. Hain ruokaa sinne mukaan. Ahistaa mennä sinne toiseen lukioon... mutta pakko. Toivottavasti ne biatchit ei istu mun lähelle, en haluu yhtään mulkasuu niiltä.. Mutta joo, täytyy sit ite iskee keskari vaa tiskii tai jotain. Tai olla huomaamatta, en tiiä. Onneks se on vaan kuus (ja puol jos otetaan se alotusaika) tuntia ja sit pois. Eikä toivottavasti tarvis enää nähä niitä... ellei jossai baaris/pileis tms..

Mul menee tänään ihan ok. Ostin karkkia huomisiin kokeisiin, se vituttaa. Vaikee pitää yks pvä karkittomana? Joo o.. Oon niin perseestä. Ruokaakin otin tänään KAKS annosta.

aamupala: kaks leipää, metukalla ja kurkulla
lounas: salaattia, kaks kauhallista makaronilaatikkoa, ketsuppia, maitolasi, leipä+kevyt leviä
välipala: ei
päivällinen: perunamuussia+kalaa (ei siis onneks kovin epäterveellistä) ja leipää kevytlevillä
muuten: mehukeittoa, fanipaloja:(, kourallinen karkkia...

Mutta en haluu syyä tänään. Onneks flunssa on menossa ohi, että pääsis jumppailemaan! Haluan eka karistaa painoni 60kiloon, ja siitä 57 kiloon. Sit voin ehkä olla tyytyväinen. Se tarkottais siis -8 tai -7 kiloa , eli aika paljon. Näyttäsin sitten kyllä paljon paremmalta.

Herra x (tämän hetkinen säätöni) lähetti mulle viestin. <3 Se on ihana. Tosi ihana oikeesti, se puhuu mulle niin mukavia ja on niin miellyttävä. Harmi ku se asuu yli 200 kilometrin päässä.. mutta mun pitäis nähä se. Se itekkin haluu. Kuka random haluaa oikeesti puhua (omaan laskuunsa) mulle ihan hulluna, TUNTEJA ILTASIN, ellei haluais nähä/ois oikeesti kiinnostunu? Niimpä.

Koulussa menee hyvin. Tänään olin vähällä meikillä jei, eikä ees ashistanu. Iho näyttää kyllä kamalalta. Ostin uuden meikkivoiteen. Oispa se hyvä.

Nyt saunaan, ruokaa ja viime hetken lukemiset. Tsemppiä mulle huomiselle... oikeesti rehellinen arvosanatavotteeni on laudatur. Jos saan E, ni voin olla tyytyväinen. Muuten itken verta oikeesti. Perfectionisti? Kyllä.

Heippa.